STELIANA EMAIL DE ARTA, creator

Terenul de aplicare al conditiilor de vânzare

Prezentele conditii generale de vânzare se aplica la toate achizitiile efectuate prin intermediul site-ului www.bijuterii-emailate-manuel-pe-cupru.ro

Disponibilitatea produselor

Bijuteriile din email sunt uneori disponibile doar într-un singur si unic exemplar. În consecinta, nu putem sa va garantam livrarea acestora, daca cantitatea de bijuterii comandata este superioara fata de articolele aflate în stocul nostru. Vânzatorul face tot posibilul pentru ca produsele propuse în magazinul on line sa fie disponibile în momentul trecerii comenzii. Daca artistul care le creaza este în incapacitatea de a crea produsul comandat (concediu, atelier închis spre exemplu), comanda va fi fie anulata si Clientul va fi automat rambursat la nivelul sumei platite, fie se va discuta de marirea duratei de livrare în limita rezonabilului, într-un climat de încredere reciproca. Daca o parte din produsele comandate de Client este indisponibila, celelalte produse îi vor fi livrate, iar Clientul va fi rambursat pentru suma platita sau produsele lipsa (pentru produsele lipsa).

Procesul de comanda

Pentru a selectiona produsele pe care doreste sa le cumpere, Clientul trebuie sa apese (sa dea un clic) pe butonul „Adaugati în cos” aflat pe fisa produsului. Produsul va fi astfel adaugat  în Cos în mod automat, iar Clientul va putea sa continue sa viziteze site-ul Magazin on-line si sa adauge alte produse. Daca apasa pe „A se vedea cosul” („În cos”), Clientul are posibilitatea sa verifice continutul Cosului, cât si pretul si caracteristicile produsului. Va putea astfel sa finalizeze comanda apasând pe „Validati comanda”.

Încheirea contractului de vânzare/cumparare

Pentru a finaliza comanda, Clientul va trebui:

1.Sa accepte Conditiile Generale de Vânzare de fata, cât si Politica de confidentialitate à Magazinului On-line Bijuterii-emailate-manual-pe-cupru, aceasta acceptare fiind indispensabila pentru încheirea contractului de vânzare/cumparare;

2.Sa completeze rubricile prevazute în acest scop indicând adresa de facturare si livrare;

3.Sa aleaga modalitatile de livrare a comenzii, dupa ce va fi luat cunostiinta de termenul si pretul  pentru fiecare modalitate de livrare propusa, asa cum sunt indicati pe pagina respectiva;

4.Sa selectioneze modalitatea de plata aleasa;

5.Sa verifice continutul si pretul comenzii în rubrica „Recapitulativul comenzii”

Dupa aceasta, Clientul va apasa pe butonul „Platiti prin (numele instrumentului de plata ales)”. Apasând pe acest buton, Cleintul acepta sa fie legat de vânzator printr-un contract de vânzare/cumparare si se angajeaza sa plateasca pretul comenzii astfel facute prin magazinul on-line Bijuterii-emailate-manual-pe-cupru.

Confirmarea comenzii

Vânzatorul confirma prin e-mail la adresa indicata în cursul procesului de trecere a comenzii si în termenul cel mai scurt, ca primit cu bine aceasta comanda din partea Clientului. E-mailul de confirmare va contine un recapitulativ al comenzii facute de catre Client si va contine o copie a Conditiilor Generale de Vânzare aplicabile contractului de vânzare/cuimparare valabile la momentul vânzarii.

Modificarea si anularea comenzii

În principiu, o comanda nu poate fi modificata sau anulata. Totusi, pentru orice modificare sau anulare a comenzii, Clientul est îndemnat sa contacteze serviciul Clientela pentru a se gasi o solutie.  Daca comanda nu poate fi modificata sau anulata de Serviciul Clientela, Clientul este invitat sa-si exercite dreptul de retractare la receptia comenzii.

Servicul Clientela

Pentru orice întrebare sau reclamatie relativa la o comanda facuta pe Magazinul On-line Bijuterii-Email, puteti contacta Servicul Clientela:

1)Prin telefon la (0040) 748 048 417 de luni pâna vineri (cu exceptia zilelor de sarbatoare nelucrate) între orele 08:00 si 18:00

2)Prin e-mail la adresa urmatoare: contact@bijuterii-emailate-manual-pe-cupru.ro

Livrarea comenzii

Adresa de livrare

Magazinul on-line Bijuterii-Emailate-manual-pe-cupru livreaza în toata Uniunea Europeana. Pentru tarile din afara UE, cheltuieli de transport sau taxe vamale pot fi aplicate. Anumite regiuni pot necesita cheltuilei de transport suplimentare cum ar fi spre exemplu Corsica, dar aceste cheltuilei vor fi indicate în mod clar în momentul comenzii.

Costul si termenul de livrare

În momentul comenzii, Clientul poate sa aleaga diferite tipuri de livrari. Modul de livrare preselctionat este cel de livrare Standard.

Costul si termenul de livrare depind de modalitatile de livrare alese de Client:

1.Livrare Standard: servicul de livrare Standard este oferit pentru orice expediere în UE (în afara UE se aplica o facturare suplimentara). Termenul de livrare Standard este cuprins între 7 si 10 zile de la confirmarea comenzii.

2.Livrare Express: servicul de livrare Expres este facturat 12€. Pentru a beneficia de expedierea Express, trebuie sa alegeti livrarea Express la confirmarea comenzii (modul de livrae/expediere Standard fiind reglat automat). Termenul pentru livrarea Express este de 3 zile lucratoare de la confirmare comenzii.

Trasarea livrarii

Înca de la expedierea comenzii Dumneavoastra, veti fi informat prin e-mail de trimiterea acesteia si de numarul de trasare în cazul în care ati optat pentru un mod de livrare care permite acest lucru si care va va permite sa localizati coletul Dumneavoastra. Va atragem atentia ca acest numar de trasare nu va fi activat decât 24 de ore dupa primirea mail-ului de expediere.

Întârzierea la livrare

Conform articolului L.52 din Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consuliului 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorului care modificà Directiva 93/13/CEE a Consiliului si Directiva 1999/44 CE a Parlamentului European si a Consiliului si de abrogare a Directivei 85/777 CEE a Consiliului si a Directivei 97/7 CE din Parlementul European si Consiliul216-2 din Codul consumatiei, în caz de întârziere la livrarea comenzii, Clientul poate sa ceara prin în mod formal Vânzatorului sa efctueze aceasta livrare într-un termen suplimentar rezonabil, la adresa: contact@bijuterii-emailate-manual-pe-cupru.ro

În lipsa livrarii dupa scurgerea termenului suplimentar rezonabil, Clientul poate sa anuleze contractul, dupa aceleasi modalitati, adica informând prin mail de decizia de a anula contractul la adresa: contact@bijuterii-emailate-manual-pe-cupru.ro

Contractul est considerat anulat la data receptiei de catre Vânzator de înscrisul care îl informeaza de aceasta anulare. Daca livrarea a intervenit între timp, contractul nu va fi considerat anulat.

Când termenul de livrare constituie pentru Client o conditie esentiala a contractului de vânzare/cumparare, Clientul poate imediat anula conractul de vânzare/cumparare dupa modalitatile indicate mai sus, fara a mai cere Vânzatorului sa efctueze livrarea într-un termen suplimentar rezonabil. Caracterul determinant al termenului de livrare poate rezulta din circumstante legate de încheierea contractului sau de o cerere intentionata a Clientului la încheierea contractului. Daca livrarea intervine între timp, comanda va trebui restituita Vânzatorului în integralitate, iar Clientul va fi rambursat de pretul platit la comanada si decheltuielile de re-expediere conform modalitatilor de rambursare enuntate Conditiile Generale de Vânzare prevazute în prezenta.

Dificultati de livrare

În caz de eroare în adresa indicata de Client pentru livrare sau daca pentru orice alt motiv, livrarea nu este posibila, coletul va fi returnat Vânzatorului. Comanada va fi anulata si Clientul va fi rambursat de pretul platit, cu exceptia cheltuielilor de expediere care vor considerate încasate de Vânzator. Responsabilitatea Vânzatorului nu va fi angajata în caz de retur sau în lipsa executarii cauzata de un motiv de forta majora, mais ales în caz de razboi, acte de terorism, greve, stari de urgenta nationale sau locale, lipsa de functionare a transportului, pana de electricitate sau a unor servicii, cutremure sau alte catastrofe naturale. 

Conformitatea comenzii si rezerve

Daca produsele primite de client nu corespund cu cele comandate sau în cazul primirii unei comenzi incomplete sau deteriorate în cursul transportului, Clientul are datoria sa emita rezerve si sa contacteze Servicul Clientela al Vânzatorului pentru a-i aduce la cunostiinta dificultatile pe care le întâlneste în termen de cel mult 48 de ore dupa livrarea produselor. În lipsa emiterii de rezerve în termen de 48 de ore de la primire, livrarea va fi considerata conforma.

Avertisment

Pentru ca bijuteriile din email sunt facute în mod delicat si manual, iar culorile variaza în functie de cum au fost coapte, acestea pot sa fie putin diferite de bijuteria comandata. Nu putem garanta cu precizie culoarea bijuteriei, chiar daca ne-am dori acest lucru.

Pretul

Preturile indicate în Euro sunt considerate ca includ taxele si cuprind deja pretul de expediere în UE în cadrul unei expedieri Standard. Acestea pot fi modificate în orice moment fara preaviz, stiind ca articolele vor fi facturate la nivelul înregistrat în modelul comenzii. Pretul aplicabil în vigoare în momentul în care Clientul efectueaza o comanda est indicat în euro si cu taxele incluse (TTC) si este mentionat pe Pagina Produs a magazinului on-line, cât si în „Cos” si în „Recapitulativul comenzii”.  Pretul produsului nu include eventualele cheltuieli de livrare sau cheltuielile suplimentare, care sunt indicate Clientului în cursul procesului de validare a comenzii si înainte de confirmarea de catre Client a acesteia.

Pretul este de platit în totalitate într-o singura data la comanda. Toate comenzile sunt facturate si trebuie platite doar în Euro.

Pentru toate expedierile în afara UE, eventualele taxe vamale sau taxele locale ramân pe seama destinatarului.

Cheltuielile de expediere

Acestea sunt responsabilitatea noastra oricare ar fi numarul articolelor comandate.

Singurele elemente care pot sa faca sa varieze aceste costuri sunt zonele geografice în afara UE, Corsica, judetele ultra-marine sau modul de expediere.

6) Plata

Prin PAYPAL dispuneti de un mijloc de plata care ofera maximum de garantii de securitate. Pe acest site puteti de asemenea plati cu cardul (CB, Visa, Eurocard/Mastercard). De asemenea puteti plati prin virament bancar, însa comanda nu este validata decât în momentul în care viramentul a ajuns pe contul societatii si acest lucru a fost constatat de catre vânzator.

7) Livrarea

în Franta sau în strainatate, sunteti livrat la domiciliu. Durata depinde de timplu de pregatire al coletului si de durata de transport. Durata medie este de 48 de ore prin Colissiomo pentru Franta, dar nu constituie un termen de rigoare, iar responsabilitatea societatii STELIANA EMAIL DE ARTA nu va putea fi angajata în caz de întârziere la livrare.

Garantie: satisfacut, schimbat sau rambursat

Produsul nu va convine ? V-ati razgândit ?

Dispuneti de un termen de 14 zile de la data primirii comenzii pentru ca Dumneavoastra sau un tert desemnat de Dumneavoastra (altul decât transportorul) sa ne informeze de dorinta de a utiliza dreptul de retractare legal, fara a avea de justificat un motiv.

Conform articolului L.49 din Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consuliului 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorului care modificà Directiva 93/13/CEE a Consiliului si Directiva 1999/44 CE a Parlamentului European si a Consiliului si de abrogare a Directivei 85/777 CEE a Consiliului si a Directivei 97/7 CE din Parlementul European si Consiliul, dreptul de retractare nu poate fi exersat:

1.Pe cercei, din motive de igiena (va informam que cerceii trebuie identificati prin referinta lor care începe cu litera B, spre exemplu BO035);

2.Pe produsele personalizate, mai ales pentru bijuteriile Murano create la cererea Clientului (identificate prin literele MU, spre exemplu MU024).

Dispuneti de 14 zile începând de la data retractarii sa retrimiteti produsele. Va trebui sa-l anuntati pe vânzator trimitându-i formularul de retractare disponibil la pagina: https://bijuterii-emailate-manual-pe-cupru.ro/dreptul-de-retractare/

Vor fi reluate doar produsele trimise în întregime, în ambalajul lor de origine complet si intact, si afalate în stare de a fi revândute. Orice produs care a fost deteriorat nu va fi nici rambursat, nici reluat, nici chimbat. Acest drept de retractare se exercita fara penalitati, cu exceptia cheltuielilor de expediere si de înapoiere. În cazul în care si-a exersat dreptul de retractare, consumatorul poate sa aleaga sa beneficieze de un bon de cumparare corespunzator sumelor varsate (cu exceptia cheltuielilor de transport), sau sa schimbe produsul, sau sa fie rambursat. În cazul unui schimb de produs, re-expedierea se va face pe cheltuiala consumatorului.

În cazul în care va fi utilizat dreptul de retractare, STELIANA EMAIL DE ARTA va depune toate eforturile pentru a credita consomatorul cu un bon de cumparare sau o rambursare într-un termen de 60 de zile.

Produsul înapoiat trebuie sa fie însotit:

-de factura sau de bonul de livrare corespunzator, iar motivul de înapoiere trebuie înscris cu mâna pe document

-produsul trebuie expediat prin scrisoare recomandata cu aviz de receptie sau prin Colissimo Suivi

STELIANA EMAIL DE ARTA va va rambursa sub 60 de zile si prin virament bancar, suma facturata pentru produs, cu exceptia cheltuielilor de transport.

Dreptul de acces si rectificare

Deontologie

Preocupata de protectia datelor personale, STELIANA EMAIL DE ARTA trateaza toate informatiile care va privesc cu stricta confidentialitate. La cumparare nu va cerem decât informatiile indispensabile (nume, prenume, adresa, e-mail) printr-o procesare de calitate si o trasare atenta a comenzii.

Drepturile Dumneavoastra

Conform legii informatica si Libertati din data de 06 ianuarie 1978, dispuneti de un drept de acces si rectificare a datelor personale. Puteti de asemenea sa fiti informati de ofertele noastre prin e-mail, telefon sau curier. Daca nu doriti acest lucru va rugam sa ne contactati (indicând numele, prenumele, adresa si mail) prin e-mail pe pagina de contact: https://bijuterii-emailate-manual-pe-cupru.ro/contact/

Responsabilitate

STELIANA EMAIL DE ARTA nu îsi asuma nici o responsabilitate în cazul în care contractul nu va fi executat din motive de forta majora (greva, inundatie, incendiu…)

STELIANA EMAIL DE ARTA nu îsi asuma nici o responsabilitate în privinta continutului site-urilor Internet la care linkuri hypertext fac trimitere de pe propriul site.

Legea aplicabila

Toate clauzele care figureaza în aceste Conditii Generale de Vânzare, cât si toate operatiuniile de vânzare/cumparare vizate mai sus, sunt supuse dreptului  francez.

Acceptarea de catre cumparator

Conditiile Generale de Vânzare, cât si tarifele sunt acceptate de catre Cumparator, care declara ca recunoaste ca a luat cunostiinta de acestea si renunta prin aceasta la revendicarea oricarui document contradictoriu, mai ales la propriile conditii generale de cumparare, iar actul de cumparare induce acceptarea prezentelor Conditii Generale de Vânzare.

Aceste conditii sunt modificabile în orice moment si fara preaviz.

Rezolvarea disputelor online